dijous, 13 d’agost del 2009

Ferrades Sant Vicenç d'Enclar i Roc d'Esquers

Sant Vicenç d'Enclar (Andorra)
- Situació: Santa Coloma
- Desnivell: 170 metres
- Dificultat: 5/8
- Horari: 30'
- Altitud màx: 1190 m
- Orientació: sud-est
Roc d'Esquers (Andorra)
- Situació: Escaldes - Engordany (Vall de Maldriu)
- Desnivell: 250 metres
- Dificultat: 4/8
- Horari: 50'
- Altitud màx: 1780 metres
- Orientació: sud-oest
- Altres: pont tibetà d'uns 6 metres

Ressenyes:
- Revista Vèrtex núm 185 any 2002 (Especial Andorra)

3 comentaris:

  1. Sara, soc el Sergi de Parets. Ara visc a Londres...avui he parlat amb els meus pares. Em sap molt de greu lo del Xavi...vull que sapigues que tant jo com la meva familia estem pel que necessiteu. Us envio una forta abrassada desde Londres. El meu email es tafisergi@gmail.com. Anims i fes el cor fort. Sergi

    ResponElimina
  2. Sara i família Novell:

    Com la resta de company(e)s, ens hem quedat glaçats en conèixer la notícia. Sembla que no pugui ser... Manquen les paraules!

    Ha marxat per sempre el gran Xavi Novell, però viu en cadascú de nosaltres... per tot el que és i representa.

    Rebeu una abraçada ben forta i compteu amb tot el nostre suport.

    Molta salut!!!

    Bea i Anscari

    ResponElimina
  3. Hola Sara,

    Ahir vaig assistir juntament amb la meva familia a la triatló de Banyoles,
    es va fer un homenatge al meu germà el triatleta "Toni García"de 32 anys de Granollers que fa poc més d´un any que la mort el va sorpendre quan acababa la Triatló "B" al juny 2008.

    Allà em vaig enterar de la mort d´en Xavi, la història es repeteix....
    He vist el seu blog...m´emociono....
    Un tio genial entregat a l´esport, amant de la natura i la bona vida amb una familia formada a la que estimava amb bogería......una germana a la que adorava...
    em torno a preguntar perquè?????????
    i no trobes resposta, no n´hi ha.
    Sé exactament el que esteu passant...una pèrdua així es el pitjor que et pot passar a la vida...
    Es per això que ens hem de fer forts i continuar la vida amb l´energia que ells ens han deixat, es durissim però és la realitat.
    Jo intento veure la força del Toni en els seus 2 fills...per ells hem de continuar...
    Sara, t´envio una càlida i forta abraçada i molts ànims a tu i als teus pares, sigueu una piña...


    Yolanda García.

    ResponElimina